Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Χριστούγεννα

Το εργαστήρι του Αη Βασίλη είναι εδώ . Ελπίζω να έχει δώρα και για μας!!! Ελάτε όλοι να το δείτε και  δεν θα χάσετε. Σας περιμένουμε όλους την Παρασκευή στις 23 Δεκεμβρίου