Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Αυτή είναι η σακούλα που έφτιαξα για να πάρουν τα παιδάκια μου τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές τους.Τι λέτε δεν είναι πολύ αγιοβασιλιάτικη;;;; Ελπίζω να χαρούν.

Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Δωράκια τρενάκια
για όλα τα παιδάκια
κουκλίτσες κι αμαξάκια

και για την Αριστέα
ολόκληρη η παρέα!!!!
Καλές Γιορτές


ο τρι το τριγωνάκι

"Ο Τρι το τριγωνάκι στέκεται λυπημένο στη βιτρίνα ενός πολυκαταστήματος με χριστουγεννιάτικα είδη. Οι γιορτές πέρασαν και ο Τρι που τόσο ήθελε να πει τα κάλαντα, ξέρει ότι θα πάρει το δρόμο για την αποθήκη μέχρι τον επόμενο χρόνο. Ο φίλος του ο Άγγελος όμως του μαθαίνει πως το τραγούδι της Αγάπης -έτσι λέει ο Άγγελος τα κάλαντα- δεν είναι προνόμιο μόνο των γιορτινών ημερών. Κι έτσι το τριγωνάκι που δεν έχει βγει ποτέ έξω στον κόσμο, αποφασίζει να το σκάσει και να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Θα τα καταφέρει άραγε; "
Μου άρεσε πολύ και το αγόρασα για το νηπιαγωγείο μου. Είναι τόσο σημερινό και διαφορετικό απ'όσα έχω διαβάσει. Δείτε το , νομίζω πως αξίζει τον κόπο. Άλλωστε είναι καλό να ενισχύουμε δουλειές νέων συναδέλφων μας!!!!