Κική Νικολού
Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011
Αυτή είναι η σακούλα που έφτιαξα για να πάρουν τα παιδάκια μου τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές τους.Τι λέτε δεν είναι πολύ αγιοβασιλιάτικη;;;; Ελπίζω να χαρούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου