Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Αυτή είναι η σακούλα που έφτιαξα για να πάρουν τα παιδάκια μου τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές τους.Τι λέτε δεν είναι πολύ αγιοβασιλιάτικη;;;; Ελπίζω να χαρούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου